02002, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4б
095 372 9404, 063 266 7696, 067 625 8547

 

ПО «АКЦЕНТ-ЮВЕЛІРИ» простий та зручний інструмент контролю вашого бізнесу.

 

ticket
  • Не крадуть там, де контролюють!
  • Хочете делегувати облік?
  • Excel занадто складний для персоналу?
  • Потрібно контролювати персонал?
  • Виявили неврахований продаж при поверненні товару на ремонт?

У вас все як на долоні і кожна «сотка» на рахунку

 

Можливості ПО «АКЦЕНТ-ЮВЕЛІРИ»

Облік виробів

Облік виробів дозволяє вам відповісти на такі запитання:
  • Скільки днів товар лежить на прилавку?
  • Скільки я заробляю на кожному виробі?
  • Які вироби варто продавати, щоб збільшити дохід?
  • У якому з моїх магазинів потрібні вироби?
  • Скільки я маю постачальнику?
  • Наявність товару в магазині в грамах та штуках?
Весь рух виробів відображається у програмі. Таким чином, у системі є інформація про те, де знаходиться кожен виріб у кількісному, грошовому та ваговому еквівалентах.
Всі основні документи ПО «АКЦЕНТ-ЮВЕЛІРИ» вбудована можливість введення товару за штрих-кодом.
Застосування сканера штрих-кодів значно підвищує точність і швидкість набору документів.
Для виключення помилок та прискорення введення документів ми налаштовуємо:
  • імпорт Прибуткових накладних з облікової системи Постачальника;
  • стикування системи з принтерами бірок та сканерами штрих-кодів;
  • стикування з касовим обладнанням.

Можливість вести облік у кількох валютах та золоті

У нашій системі ви можете:
  • швидко та легко робити переоцінки при зміні курсу долара або золота;
  • сформувати звітність у гривнях, доларах, золоті, кількості;
  • сформувати та роздрукувати бирки зі штрих-кодами з прибуткової накладної, акта переоцінки, реалізації.

Стикування зі сканером штрих-кодів

В ПО «АКЦЕНТ-ЮВЕЛІРИ» за допомогою сканера штрих кодів ви можете:
  • прийняти товар за накладною постачальника;
  • продати товар;
  • переоцінити товар.

Облік індивідуальних побажань замовника

ПО «АКЦЕНТ-ЮВЕЛІРИ» може бути доопрацьовано під особливості роботи замовника. Ми маємо великий досвід автоматизації різних бізнес-процесів.

Криза – найкращий час для оптимізації вашого бізнесу

Впровадження будь-якої програми призводить до зміни бізнес-процесів. Це вимагає додаткових ресурсів, які легше виділити в кризу.
До 01 ЖОВТНЯ 2016 року купуйте ЗА АКЦЕНТ-ЮВЕЛІРИ за антикризовою АКЦІЙНОЮ ціною 4 000 грн за робоче місце.
Крім того, отримайте додатково БЕЗКОШТОВНО 5 ГОДИН для консультацій та налаштування програми на кожне придбане робоче місце.