02002, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 4б
095 372 9404, 063 266 7696, 067 625 8547

З 2000 року наші інтереси – автоматизація господарсько-фінансової діяльності підприємств на базі програмного забезпечення Акцент™.

Напрямки діяльності

За час роботи колективу сформувалися такі напрямки діяльності:

  • продаж та супровід стандартних рішень Казначей на базі ПЗ Акцент для всіх ділянок бухгалтерського обліку
    • рішення регулярно оновлюються відповідно до вимог законодавства
    • формуються регламентовані звіти
    • звітність експортується в електронному вигляді для здачі до податкових та статистичних органів
    • глибоко автоматизовано розрахунок заробітної плати з формуванням податкової та статистичної звітності
    • є імпорт документів із клієнт-банків
    • автоматизуємо розвантаження даних для перерахування на зарплатні картки
  • розробка розвитку та супроводження систем управління підприємством, у тому числі:
    • оперативний облік виробництва (м'ясокомбінат, алюмінієвий профіль, ювелірне виробництво)
      • розрахунок собівартості кожного переділу
      • стикування з обладнанням (ваги, принтер штрих-кодів, сканер штрих-кодів)
      • друк бірок зі штрих-кодами
    • оптово-роздрібна торгівля (будматеріали, продукти харчування, сантехніка, ювелірні вироби)
      • друк штрих-кодів
      • стикування з торгівельним обладнанням
      • розрахунок маржі
    • системи управління зв'язками з клієнтами (CRM)
    • Cash-Flow, PL, бюджетування
      • у розрізі 5 ієрархічних довідників статей витрат та ЦФО
      • мультивалютне
      • гнучкий інструмент для аналізу План-Факту

У нас є досвід створення як комплексних додатків, що автоматизують всю господарську діяльність підприємства, так і локальних, що вирішують завдання обліку на одній ділянці підприємства.

На відміну від багатьох інших постачальників, ми орієнтовані на тривалу співпрацю із Замовником. При цьому якісне виконання проекту вигідне не тільки Замовнику, а й нам, оскільки відносини не припиняються при складанні Актом приймання-передачі робіт, і якісно виконана робота дозволяє успішно розвивати та підтримувати проект весь час його життєвого циклу. Хороші рекомендації від Замовників є основним джерелом наших нових клієнтів.

Наш підхід - адаптація програми до сформованих бізнес-практик Замовника, а не вибудовування бізнесу під програму. Ми не вчимо Замовника вести бізнес і не говоримо йому, що те чи інше неможливо зробити в нашій програмі. При цьому ми, звичайно, рекомендуємо підходи, що добре зарекомендували себе.

При необхідності, ми пропонуємо хороших фахівців з обслуговування комп'ютерної техніки та мереж. Для того, щоб робота програмних комплексів відбувалася швидко, надійно та без збоїв.

Платформи та інструменти

Розробка розрахованих на багато користувачів програмних комплексів ми виробляємо на одному з кращих SQL-серверів - Microsoft SQL Server, який дозволяє:

  • масштабувати рішення від маленького підприємства до величезного холдингу;
  • швидко обробляти величезні обсяги даних - у нашій практиці були таблиці в десятки мільйонів записів та бази даних у кілька сотень гігабайт;
  • інтегрувати дані з різних джерел (наприклад, Microsoft Access, Microsoft Excel, dBase, Microsoft SQL Sever та ін.) до єдиної бази даних (Microsoft SQL Sever).
  • систематизувати дані - зводити однорідні властивості згідно з єдиним формалізованим довідником (у розрізі сутностей).

У процесі роботи ми використовуємо всі ефективні підходи до розробки інтерфейсу користувача, використовуючи для цього найбільш оптимальні в кожному випадку платформи:

  • Акцент 7.4 SQL - Додаток для Windows.
  • A2:desktop - Додаток для Windows.
  • A2:web - повноцінний web-сервіс.

Для автоматизації бізнес-потоків (Workflow) ми використовуємо платформу Microsoft Workflow Foundation.Net. В якій налаштовуємо Управління послідовністю та умовами виконання етапів бізнес-процесу.

Можливості СУБД (Microsoft SQL Server 2012)
Топ 10 таблиць бази даних середнього рівня:

Table Name # Records Reserved (KB) Data (KB) Indexes (KB) Unused (KB)
dbo.JOURNAL 23 982 928 11 727 496 4 796 600 6 928 616 2 280
dbo.JRN_MISC 12 249 894 1 933 952 615 600 1 317 112 1 240
dbo.JRN_PARAMS 10 477 336 1 033 448 707 328 325 816 304
dbo.ENT_PARAMS_HISTORY 10 203 114 2 763 248 2 502 872 259 600 776
dbo.ENT_UNITS_HISTORY 5 290 086 1 403 120 1 268 328 134 592 200
dbo.SYS_LOG 4 460 294 692 968 578 704 113 640 624
dbo.ENTITIES_HISTORY 2 251 405 955 440 897 512 57 384 544
dbo.JRN_PARAMS_HISTORY 1 456 552 360 552 322 696 37 200 656
dbo.ENT_FACTS 1 091 847 114 736 114 032 472 232
dbo.DOCUMENTS_HISTORY 815 173 423 912 402 360 20 920 632

 

Маючи хорошу репутацію, завидний досвід роботи, кваліфікованими трудовими ресурсами наш колектив завжди виступає в ролі надійного партнера, здатного вирішити не тільки завдання автоматизації управління підприємством, а також розвитку та супроводу своїх програмних продуктів. Тому кількість наших замовників постійно зростає і на даний момент в Україні їх 300. Автоматизовані підприємства здійснюють діяльність у різних галузях економіки. Чисельність персоналу низки підприємств досягає 3000 чоловік. Серед них ПрАТ «Геркулес», ПрАТ «Горловськийм'ясокомбінат», ТОВ «Єнакіївський м'ясокомбінат».

Наші партнери

ТОВ "Імпакт". Розробка, впровадження та підтримка ПЗ "Акцент"http://www.accent.ua

ПП Сердюк Н.М. Розробка, впровадження та підтримка ПЗ "Акцент – племінний облік у свинарстві" та "Акцент - бюджетний облік у бюджетних організаціях"  http:// www.serdnik.com.ua< /a>

Агенство "Сімейні Цінності". Професійний підбір персоналу https://household-service.com.ua