Акцент – це проста та зручна в роботі програма для обліку та управління підприємством
Ви можете просто, гнучко та на ваш смак вести облік. Бухгалтерські принципи в основі, подвійний запис, прозорий баланс практично унеможливлюють навчання.
Акцент не має модульної структури, всі ділянки обліку мають єдиний інтерфейс. Форма документів дуже близька до друкованої, що робить процес введення документів очевидним та зрозумілим. Для стандартних документів передбачено вивантаження в Excel.
Акцент - це не монстр, який підпорядковує вас собі - Ви контролюєте та керуєте обліком самостійно. Можливість гнучкої настройки дозволяє кваліфікованому користувачеві вирішувати свої завдання самостійно, не вдаючись у більшості випадків до послуг програмістів.
Простий і зручний, Windows-подібний інтерфейс
Як у провіднику зліва розташована деревоподібна структура довідників. У правому вікні можна переглянути документи або звіти, створені з вибраним елементом довідника:
Всі довідники мають однаковий деревоподібний вигляд
На кожному елементі довідника можна натиснути праву кнопку Миші та подивитися/заповнити його властивості, а також створити новий елемент/папку.
Кореспонденти, як і на практиці, є рівноправними. В обліку не потрібно створювати кілька копій одного кореспондента, залежно від того, в якій ролі він виступає – продавця, покупця чи працівника. Один і той же об'єкт обліку на 281-му рахунку може фігурувати як товар, а на 201 як матеріал. Все це не називається незрозумілим словом "субконто", а звичним бухгалтерським терміном "аналітика".
Освоєння не вимагає багато часу та окремих курсів
Уніфікований підхід до всіх довідників та дільниць обліку полегшує освоєння програми.
Всі документи виглядають так як на друку, відразу зрозуміло, що й куди заповнювати:
Акцент побудований на правилі подвійного запису та бухгалтерських принципах
В основу ядра системи закладено бухгалтерський підхід, Вам одразу зрозуміло, що відбувається. Усі дані документа зберігаються у бухгалтерській господарській операції:
Яку можна подивитися прямо з документа, натиснувши кнопку «Проведення»:
У програмі на рівні ядра закладено правило подвійного запису. Ви не зможете провести проводку, вказавши тільки рахунок по Дт і Кт. У Вас ніколи не складеться ситуація в ОСВ, коли залишки на початок періоду + обороти Дт - обороти Кт не збігатимуться з залишками на кінець.
Є можливість самостійного налаштування правил формування проводок
Ви можете створювати свої рахунки/субрахунки для виділення окремих ділянок обліку на кожен особливий випадок:
Можна створювати свої шаблони типових господарських операцій, у яких вказувати формули копіювання рахунків, кореспондентів, а також заповнення сум одних проводок на підставі сум інших проводок:
Універсальний Майстер звітів це контроль та аналіз вашого обліку
За допомогою Майстра звітів, Ви можете будувати звіти з довільними фільтрами та угрупованнями, гнучко аналізувати базу даних, отримувати управлінську інформацію, виявляти тенденції бізнесу. Усі звіти вивантажуються до Excel для подальшого аналізу. Майстер звіту можна запускати на закладці «Звіти» з товару чи постачальника/покупця. У результаті звіт міститиме лише операції, в яких заповнено цей товар/постачальник/покупець.
При побудові власних схем обліку майстер звітів - це базовий інструмент аналізу, яким ви можете користуватися створюючи необхідні звіти без залучення програміста.
Ви самі можете налаштовувати набір аналітичних ознак у бічній частині звіту, регулюючи ступінь його подробиці:
Крім того, можна подивитися тільки залишки або лише обороти за рахунком:
Акцент легко адаптується до ваших потреб
Наші управлінські рішення – це швидкий та ефективний результат за короткий термін та прийнятний бюджет. Ми реалізуємо ту схему бізнес-процесів, про яку ви мрієте. У процесі реалізації проекту ми здійснюємо консалтинг, рекомендуємо найефективніші підходи з нашої практики.
Сімейство рішень Акцент-Казначей – це простий, ефективний інструмент бухгалтерського обліку, що оновлюється
Регулярно виходять поновлення під вимоги законодавства. Програма стикується з клієнт-банком, ПЗ для подання звітності.
Автоматизовано розрахунок заробітної плати, формування звітності до податкових та статистичних органів.
Оновлення рішень під нові вимоги законодавства здійснюється автоматично через Інтернет.
Є гаряча лінія, по якій наші консультанти допомагають освоювати програму та впоратися зі скрутними ситуаціями.
Існує кілька редакцій Акценту та набір готових рішень для різних випадків
Для однокористувацької роботи є DAO-версія, в якій мінімізуються витрати на встановлення та адміністрування системи.
Для розрахованої на багато користувачів роботи є SQL-версія, побудована на базі Microsoft SQL Server, в якій можна вести бази величезних підприємств.
З огляду на відкритість його архітектури в Акценті з відносно невеликими витратами можна реалізувати складну облікову модель Замовника. Особливо потрібні ці можливості для виробничих підприємств. На його базі розроблено типові рішення:
- Для М'ясокомбінату;
- СТО;
- Ювелірна торгівля;
- Ювелірне виробництво.
Ведення кількох підприємств в одній базі та можливість додаткового обліку
У базові можливості Акцент входить у одній базі даних кількох підприємств. Це дуже зручно, якщо ці підприємства працюють з тими самими контрагентами, і товарами, оскільки дозволяє вести єдині довідники для них. Крім того, можна використовувати єдині підходи та схеми проведення господарських операцій, використовуючи загальний довідник шаблонів господарських операцій та набір форм первинних документів.
Користувач самостійно може вести додатковий облік на позабалансових рахунках та додаткових планах рахунків, при цьому використовуючи стандартний майстер звітів для контролю та аналізу.