• Імпорт із клієнт-банку
  • Конструктор звітів
  • Перенесення залишків
  • Перепроведення

Дозволяє імпортувати виписки банку із системи клієнт-банк до Акценту. Підтримуються різноманітні формати виписок: dbf, text тощо. Операції імпортуються як непроведені. Після цього бухгалтер застосовує до них шаблон типової господарської операції.

 

Конструктор звітів (КО) призначений для користувача з тонким налаштуванням та підвищеними вимогами до деталізації звітів.

КО має такі можливості порівняно зі стандартним Майстром звітів (СМО):

  1. Дозволяє будувати звіти будь-якого ступеня розгорнутості, тобто. звіт не обмежений 4-ма показниками та довгим підписом полів, як СМО.
  2. У порівнянні зі СМО звітів КО дозволяє будувати звіти в розрізі наступних показників:
    • За однією або двома підшивками (у СМО побудувати звіт з підшивки взагалі не можна).
    • За конкретною аналітикою. У СМО, якщо в папці кілька різних, то можна будувати тільки з папки, а не за конкретною аналітикою. У КО можлива побудова звіту з аналітик з різних папок, з папок аналітик.
    • По 4м різним.  Можливість побудови звітів за 4 аналітиками в СМО відсутня повністю.
    • За рівнями вкладення (до 8ми рівнів): проміжні підсумки з папок з підпапками для ОУ. Що стосується оптової торгівлі, довідник ОУ зазвичай має багато рівнів вкладеності, що зручно контролю. Т. о., наявність можливості побудови залишків з деталізацією підсумків за рівнями, дасть можливість менеджеру оцінити необхідність купівлі того чи іншого виду товару чи групи.
    • За похідною кількістю. Наприклад, для оптимального завантаження машини з товаром.
    • За постачальником партії.
  3. Можливо вказати кілька елементів довідників: рахунків, кореспондентів, різних, підшивок, можна вибирати будь-яку сутність у будь-якій гілці дерева.
  4. Можна показати лише кількість ОУ, без вказівки суми та ціни.
  5. Можливе регулювання розміру шрифту у звіті.
  6. Можливо додати підписи внизу звіту. 
 

Перенесення залишків необхідне в тих випадках, коли велику базу необхідно «Обрізати», щоб вона стала меншою. Порядок перенесення такий:

  1. Визначається дата перенесення залишків. 
  2. Користувач робить копіювання бази даних, копію називає <Ім'я бази><Період за який у ній містяться дані>. Наприклад, Рога_і_Копита_2007-2008.adb.
  3. На цю дату в робочій базі за всіма рахунками розраховується сальдо у розрізі тих аналітичних показників, які прийняті на кожному рахунку.
  4. Сальдо вноситься вступним балансом від дати перенесення залишків.
  5. Операції до дати перенесення залишків видаляються.

Після процедури перенесення старі дані можна буде дивитися в копії бази даних.

Є оптимізовані версії перенесення залишків, які дозволяють виконувати цю процедуру швидше за стандартне перенесення залишків.

 

Розроблено лише для SQL баз даних. Дозволяє вирішити такі проблеми:

  1. Прискорити процес переведення.
  2. Вибудувати документи в ланцюжки залежностей для правильного порядку проведення документів протягом одного дня.
  3. Виявити типові помилки списання товарів за період (неправильні залишки тощо)